Floare

Credit: Tumblr
Am gândit şi-am creat
o lume feerică, un basm
făr’ de prinţi ori balauri,
ci doar cu flori-prinţese şi natură pură.

Am gândit şi-am modelat
o prinţesă, pe cea mai gingaşă
c-un zâmbet-curcubeu şi ochii de cristal,
c-un glas de tril mlădios
şi cu trup de iris…

Uşor, ea se deschide în înălţime
şi-şi aruncă cosiţele mov pe spate
ajunge până sus, la ceruri
Poate e Zeiţă… Poate este Dumnezeu…

Am gândit şi-am visat
o fată albă, suflet, cu lumină-n trup
perfectă în aparenţă, dezmembrată în esenţă
o fată-zburătoare, o fată-căutătoare
îşi împrăştie petalele de iris peste lumea lumii noastre…

Am cugetat la ea, mi-am imaginat-o
precum un abur ce iarna îngheaţă
precum un strop de apă rece ce vara se topeşte
precum un vis aievea cu ochii semi-deschişi
precum un boboc de cunoştinţe
precum copacul îmbrăţişat de ramuri

precum o iubită… dedicată-mi!

Comentarii

Popular

Un mic joc de cuvinte

Miros de îngeri aproape

Reducere la tăcere

Mitologic