Vapori de cuget

Mă-nchin pentru ştiinţă
mă-nchin pentru cultură
şi-mi sacrific trupul
în numele adevărului.

Las trupul să mi se dezvirgineze
prin aflarea de atomi
care-mi compun eternul
şi aerul şi somnul.

Mă-nchid într-un spaţiu gol
în care nu se scurge timpul
zgomotul fotonilor amuţeşte
până ce amuţesc şi eu.

Sufoc plante artificiale
cu care-mi ornez sufletul
tern şi şters de secole
ca ţărmul de mare.

Îmi holbez esenţa la stele
şi devin vapori de cuget
efemeră, mă extind în orizont
degeaba… doar un glas mut de fiară.

Sunt curioasă să-mi răspund:
“Oare există sens?”
şi care este sensul întrebării mele
fără sens.

Mă leg de tainele incomensurabile
şi-mi schinguiesc sufletul de un rug
vizibil numai în faţa nonconformismului
de a fi… şi atât.

A fi şi a crea
A crea ceea ce eşti
a fi ceea ce creezi
a fi… a fi… a fi.



Sursă foto: Tumblr

Comentarii

Popular

Un mic joc de cuvinte

Miros de îngeri aproape

Reducere la tăcere

Mitologic