Nu-mi-e frică!

Credit: Tumblr
Mi-e frică de trecut
şi de tot ce a fost odată…
Mi-e frică de prezent
şi de tot ce se repetă încă o dată...
Mi-e frică de viitor
şi de tot ce nu va mai exista a doua oară.

Mi-e frică de timp,
c-o viteză necontrolată pe deplin, cum trece
Mi-e frică de spaţiu,
un amalgam între tot ce există şi nu este, cum se măreşte

Mi-e frică de eliberare
de tot ce e spaţiu-n juru-mi şi timp concret
Mi-e frică de mine…

Mi-e frică să urlu în simfonii animalice
Mi-e frică să plâng sincer din agonie
Mi-e frică să lovesc soarta cu visele-mi!

Mi-e frică de a fi eu atunci când nu sunt
Mi-e frică de a-mi fi frică
Mi-e frică să mă predau în faţa ei… şi a mea!

Mi-e frică de străfulgerarea irisului meu
Şi de zâmbetul oglindit de suflet
Mi-e frică de simţire
Mi-e frică să mă pierd!

Mi-e frică să am curaj
Mi-e atât de frică să trăiesc;
mai mult decât de moarte…

Comentarii

Popular

Un mic joc de cuvinte

Miros de îngeri aproape

Reducere la tăcere

Lumina lui Iona