Premiul III

După cum deja ştiţi, am câştigat premiul al III-lea la concursul naţional de poezie de dragoste “George Ţărnea”. Joi am participat la festivitatea de premiere (pentru cei interesanţi, un ziar local a publicat un articol despre această fetivitate/ întrunire a oamenilor de cultură din Râmnicu-Vâlcea, Băbeni şi Craiova) şi am citit pentru prima dată o poezie proprie în faţa unui public (“Mitologic”). Toţi cei prezenţi ne-au încurajat, ne-au spus că avem talent, iar faptul că am fost publicaţi în această antologie, faptul că am fost jurizaţi de către d-na Gabriela Gheorghişor, d-l Dragoş Teodorescu şi d-l Gabriel Coşoveanu şi am reuşit să-i impresionăm înseamnă enorm. Nu pot să descriu ce sentimente mi-au învălmăşit sufletul în acele momente: fericire, extaz, alienare într-un sens pozitiv… am atins cerul cu mână şi fundul oceanului cu piciorul.
Tot ce pot spune este că onoarea, respectul şi o aură de spiritualitate m-au cuprins atunci, fiind o senzaţie pe care vreau să o repet în viitor. Să ţin în mână o carte în care îmi apare numele împreună cu cinci poezii pe care le-am şlefuit de-a lungul timpului… e un vis. Ba nu, e realitate! AM DEBUTAT!

Vă las câteva imagini cu care să vă delectaţi:


Antologia editiei a X- a





















Buchetul primit de la părinţii mei + antologia  şi cele 2 cărţi de poezie scrise de George Ţărnea: "Cu privire la iubire" (poem olograf) şi "De ţinut minte - Cartea necuprinsului" (multe poezii închinate lui Nichita Stănescu/ Nini).


























Poeziile publicate

Comentarii

Popular

Un mic joc de cuvinte

Miros de îngeri aproape

Reducere la tăcere

Mitologic