Puţină linişte, vă rog…






În vis te-am perceput reală,
căci în lumea de-afară
tu eşti doar o fantasmă
cenuşie,
tristă,
însingurată,
dezolată,
deziluzionată.

În vis te-am mângâiat cu venele
prin neuroni, ţi-am săgetat inima
îmi curgi; esenţă de iubire
întruchipare a tot ce e senzaţie.

Numai în vis te pot atinge
într-o perfecţiune înglodurată
de manifeste stupide
ale unei fiinţe solare.
Strigi, strigi
cerşeşti după o bucată de absolut
şi-astfel mă chemi
Îţi reglez percepţiile,
fiind doar un cerşetor
într-o lume a viselor
mă pierd prin idei posibile
şi le ondulez pe cele inaccesibile
le pierd în mine…

Dezorientat caut ieşirea din tine
ne iubim aiurea,
cu capul la picioare,
dar tot ne iubim
şi-acum… şi-aici…
fiindcă tu… - eşti doar un vis -

Comentarii

  1. Indiferent de anotimp si pozitii, de furtuni intergalactice sau interne politice, viata, prin iubirea nemasurata, invinge si deziluzia ca intr-o buna zi, vom fi plecati in alte locuri, nestiute.Frumos d-soara !
    Fa bine si citeste-mi poeziile, iar daca iti plac, arat-o.Nu-i musai !:-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vă mulțumesc pentru cuvintele frumoase. Am citit din curiozitate câteva poezii care va aparțin şi pot spune ca au esența şi idei clar susținute

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Popular

Un mic joc de cuvinte

Miros de îngeri aproape

Reducere la tăcere

Mitologic