NoD Dublu


Cerşim nemurirea
prin glasurile noastre care se contopesc
atunci când strigăm în faţa stelelor
“Ne iubim şi nimic nu ne poate despărţi!”

Alergăm împreună
eu te ţin de-o mână,
tu de-un picior
şi călărim peste timp
norii prăfuiţi ce ni se-ascund printre coaste.

Dependenţă, curaj şi tandreţe
Respirăm iubire -
inhalăm atomii celuilalt
şi expirăm cuvinte ce ne mângâie.
Nicio caracatiţă iluzorie
nu ne poate abandona
în faţa suflului vieţii.
Suntem eterni
prin simplul fapt de a fi
îndrăgostiţi până şi de umbra nopţii
peste care păşim pentru a ne îmbrăţişa
Existăm fiindcă
ne-am împletit visele
cu aţă-dependenţă
cu miraj-curaj
cu feţe-tandreţe
şi-apoi, le-am înnodat
în jurul nostru…

Mi se pare că aud culorile cum se prind
de bulgării cenuşii
ce deodată se-nalţă către tentaculele solare
spre care zburăm şi noi, iubind -
în infinitul infinit.








Comentarii

  1. Nu vraau decat sa-ti sugerez, in a-ti pastra stilul acesta, inconfundabil.
    Cateodaata, citesc poeziile colegilor de pe Confluente Literare si raman surprins, incotro s-a indreptat poezia romaneasca, poeme scrise intr-un mod eminescian notoriu, mai toti avand in minte ingeri, basme, fluturi, muguri de iubire, stele, aripi, luna intre stele...stii bine si tu, ai sesizat aceasta turnura, ce ma lasa cu un gust amar.
    Partea amuzanta si tragica in acelasi timp, este aceea ca unora, multi, le place si se inghesuie sa aprecieze, lasand comentarii de genul...minunat, sublim, plecaciuni, reverente si altele.
    Voi incheia, e momentul sa cobor la pacientul meu, apoi sa revin pe aici, dupa ora 21:00, la voi fiind 22:00 si in final, sa termin si pe azi, dupa ora 22:30.
    Gand bun si spor la visare.Scrie tot ce crezi ca inseamna viata, uneori, eu voi citi, doar sa am internet, ca acum.:-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stilul face parte din mine, nu-l pot alunga (ar insemna sa ma reneg). Multumesc pentru parerea sincera, pot afirma ca va sustin opinia in legatura cu modalitatile de exprimare in poezia moderna... din pacate, se imita foarte mult si se creeaza foarte putin. Va astept cu mare drag comentariile!

      Ștergere
    2. Nu mă aștept să comentezi la cele scrise de mine, cu toate că mi-ar prinde bine, din parte ta...
      Scrii bine, ești inteligenta spre extreme, scolata intr-un mediu frumos, alternând cu tot ce înseamnă adolescentă, ultimul tau drum spre viitoarea maturitate.
      Gând bun și spor...La scris.:-)

      Ștergere
    3. Intotdeauna raspund oamenilor care se ghideaza dupa propriile valori morale! Va multumesc pentru complimente, va doresc inspiratie si... rabdare! Incet, incet vom transforma lumea intr-un mediu frumos pentru toti cei care merita:)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Popular

Un mic joc de cuvinte

Miros de îngeri aproape

Reducere la tăcere

Mitologic