Top 10 cărţi - 2016

Tocmai ce s-a încheiat un an de lecturi îndrăzneţe şi extrem de captivante… Cu greu, am încercat să schiţez un top 10 al cărţilor pe care le-am divinizat în anul 2016… fie vorba între noi, oricare dintre ele ar putea (fără discuţii) să se afle pe locul I deoarece tehnica narativă, subiectul tratat inedit şi personajele m-au cucerit… Dacă nu le-aţi citit încă, acest articol vă poate motiva să începeţi anul cu aceste cărţi-monument.

1). Solenoid
- o enciclopedie umană-




2). Plânsul lui Nietzsche
- psiholigie combinata cu filosofie-





3). Eleganţa ariciului
- tragedia vietii recompunsa si indepartata prin ochii unui copil-





4). Făcut pentru creaţie 
- Biblia celor cretivi (adica eu)-





5). Fight Club
- primul roman pe care l-am aruncat din mana in timpul lecturii deoarece personajul intrase mult prea adanc in mintea mea-





6). Eleanor & Park
- una dintre cele mai frumoase povesti adolescentine de dragoste pe care le-am citit pana acum- 





7). Teama de zbor
- poti fi artista si mama? Ai nevoie de un barbat sa te completeze? Dragostea inseamna suferinta... -








9). Ultimii martori
- am avut cosmaruri dupa ce am terminat-o... -





10). Inferno
- o lectura diferita...-






Comentarii

Popular

Un mic joc de cuvinte

Miros de îngeri aproape

Reducere la tăcere

Mitologic