Vise surde


Fantasme mate în largul mării
Chemări oarbe, tu nu vii
Mă las purtat de val, mă-nec
Un murmur lent pe buze, un cântec.

Ecoul morţii mele ajunge la mal
Îl primeşti din spume cu braţele deschise
Râzi prosteşte şi dansezi lângă trupul
Mort, vânat de-atâtea răni nestinse.

Doar când deschid ochii pentru o ultimă oară,
În sincron cu cea mai rătăcită vioară,
Te albeşti şi te cutremuri în toată fiinţa ta
Şi abia atunci te rogi şi tu pentru moartea (mea).

Gâtlejul mi s-a sufocat de dragoste rănită
În vise surde mi-am închistat amorul
Te-am strigat agonizând c-o limbă pârjolită
Tot ce-am vrut a fost să-mi înec dorul…

Am căutat în albastrul incolor pacea-mi
M-a găsit prima moartea-mi
Te-ai veselit degeaba când ai crezut că ai scăpat de mine
Ne vom revedea, chiar mâine…

Comentarii

Popular

Un mic joc de cuvinte

Miros de îngeri aproape

Reducere la tăcere

Lumina lui Iona