Ani-lumină

M-am blocat într-un Univers alternativ
mănânc vise, zbor prin somn şi cred
oamenii care-mi declară
o iubire necondiţionată.

Mi-am blocat organele printr-o crăpătură de stea
un fascicul se-apropie de plămânii mei
inspir amnezic fotoni de mii de ani-lumină
… şi explodez!

M-am blocat cu totul cinstit în gaura neagră milenară
absoarbe timpul, mă imortalizează
judec întunericul ca fiind lumină
… şi expir!

M-am deblocat printre oameni alienaţi
lângă spitale şi morgi îmi fac veacul
caut cheia Pandorei, însă speranţa
a murit de prea mult timp…

M-am deblocat de mine însumi
şi-mi alerg trupul fără trup
îmi culeg pielea şi dorinţele vanitoase
şi oftez…

M-am blocat în minunea facerii,
iar magia m-a recompus în secunde
Diavolul nu mai acceptă niciun pact cu mine;
i-am cucerit focul mult prea repede…

Credit: Tumblr

Comentarii

Popular

Un mic joc de cuvinte

Miros de îngeri aproape

Reducere la tăcere

Mitologic