Culoarea unei vieţi

Te-am căutat prin mii de clipe
şi tot pe mine m-am găsit… dezgolit
N-am sperat a te surprinde vreodată
pe când făceai amor cu viitorul
şi-njurai trecutul cu pasiune.

Te-am visat în mii de culori
şi tot pe mine m-am sculat (din vis)… incolor
Am cerşit Universul, am primit prezentul
Fericirea mi-e o sămânţă de mult uscată
mâncată de ciumă, molii şi ciugulită de grauri
Nu aveam decât o fărâmă de mâine;
însă şi aceasta a zburat odată cu tine…

Te-am închinat prin infinite altare
şi tot pe mine m-am făurit icoană… făcătoare de minuni
Am dat foc la pelerinii iubirii;
am distrus grădinile Edenului 
cu miros de trandafiri-nsângeraţi
şi-am eliberat spinii-n ceruri precum fulgii
numai pe tine… te-am desprins din mine.

Te-am născut de-atâtea ori
şi tot eu am înviat… neschimbat
Te-am căutat prin oasele-mi,
prin sânge,
prin simţuri,
prin degete,
Dar tu ai plecat deja, departe

…undeva unde nici eu nu mai sunt…


Comentarii

Popular

Un mic joc de cuvinte

Miros de îngeri aproape

Reducere la tăcere

Mitologic