Gargantua face gargară

Un gust acid mi s-a blocat între buze
mă spăl cu zâmbete, clăbuci de râsete, mestec gume de fericire…
degeaba! S-a înţepenit!
fac gargară cu optimism şi tot nimic
ce să mai fac? Cu ce să mai încerc?
Mă clătesc cu apă de la robinet,
iar gustul îmi îmbracă…
Limba-mi zbiară soluţia!
Gust din vieţile altora prin apă curgătoare de la robinet,
iar ele sunt şi mai amare, murdare, şi mai acide
gura mea fiind deschisă, şi-au găsit un loc unde pot vieţui după
ce au fost frecate din gingiile depresivilor
şi scuipate în mormanul de apă mecanizată…
Care-mi este decizia?! Nu mă mai spăl!
Prefer să mi se carieze fericirea,
decât să-mi curăţ zâmbetul cu boală…
ca apoi să nu mai am cu ce zâmbi!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Popular

Un mic joc de cuvinte

Miros de îngeri aproape

Reducere la tăcere

Jurnal de lectură (I)