Al tău sunt, din cer de-acum

Întinde mâna către infinit
Apucă-n degetele tremurânde o stea
Sărut-o pe colţuri şi povesteşte-i dulce
despre mine…
Spune-i că m-am închinat înaintea ta de-atâtea ori
Şi mai spune-i că eu te-am ghidat prin Univers
Să-ţi culegi o stea
Te-am lăsat s-o iei pe cea mai frumoasă,
dar nu mai frumoasă decât tine în zorii fiecei zile,
Te-am lăsat s-o iei pe cea mai strălucitoare,
dar nu mai strălucitoare decât a ta privire de smarald
Ai ales cum te-a îndrumat inima; ai ales steaua ta!
Să nu uiţi… am rămas o mică raza pe chipul tău blajin
ce l-am adorat cu mângâieri şi promisiuni de-ndrăgostiţi…
sunt o rază din steaua ta,
te veghez dintr-un neant, de-unde te-am trimis să mă culegi

Te voi veghea la nesfârşit!

Comentarii

Popular

Un mic joc de cuvinte

Miros de îngeri aproape

Reducere la tăcere

Jurnal de lectură (I)