Pur… şi simplu

Credit: Tumblr
















Culorile întunecă amorul pur
Îi schimbă esenţa, îl uniformizează în multe
părţi de luciu aromat, părţi nescrise de amorezaţi
Trebuie să iubim monocrom
Iubire în alb şi negru
Iubire dulce, nestinsă în curcubeul vieţii
neatinsă de vreo mână iscoditoare dup-un colţ de lumină
Lumina dă culoare, ştim prea bine
dar tot ea descompune albul…
Cine i-a permis să-l sfărâme-n atâtea culori?!
Mie-mi place albul simplu, cel virgin
Acum e folosit în alcătuirea tuturor;
nu-l mai recunosc, nu-mi mai aparţine!

Totuşi, eu cred în dragostea albă;
ea fiind una dintre cei doi îngeri
Şi dragostea neagră;
ascunsă în mizeria fiecăruia
ascunsa în urmele de suflet
şi plămădită din vise ucise timpuriu în societate;
iar dragostea neagră se naşte doar când
două suflete aflate în mizerie spiritual
descoperă o dragoste pură, pe cea mai adevărată…
Reuşesc s-o facă albă şi să iubească din inocenţa furată a oamenilor cu speranţă.
Din negru, se preschimbă-n alb dragostea…
De ce avem nevoie de atâtea culori?
Nu ne sunt suficiente două non-culori?!

De ce să nu exprimăm dragostea aşa de simplu precum se simte?
De ce ne complicăm în nuanţe?...
Eu te iubesc, tu mă iubeşti;
Dragoste pur şi simplu albă.
Eu te iubesc, tu nu mă iubeşti;

Dragoste pur şi simplu neagră.

Comentarii

  1. Îmi place în special finalul! :)

    Hai să încerc să definesc dragostea, dacă tot m-ai provocat... :P
    Dragostea e atunci când te simţi cel mai fericit om din lume pentru că petreci un timp pe care-l percepi drept sacru cu acel el/acea ea perfect(ă)...
    În ceea ce priveşte dragostea neagră de care vorbeşti, eu îi spun iubire ne-mplinită. :) Dragostea n-o pot vedea decât împlinită.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt de acord, dar nu este posibil ca acest sentiment să se consumne la un moment dat? Să presupunem că ai iubit şi ai fost iubită, dar ce se întâmplă dacă totul se prăbuşeşte (eşti înşelată ori pur şi simplu vă despărţiţi), iar tu nici măcar nu realizezi de ce? Înseamnă că totul a fost o iluzie, o minciună? De unde poţi să fii sigură dacă ceea ce tu numeşti acum dragoste, cu un alt om nu poate înseamnă Edenul? Cred că ţine de fiecare în parte, privim dragostea prin ochii celui care ne adoră... şi aşa se venerează iubirea...

      Ștergere
    2. Şi mulţumesc pentru apreciere!:)

      Ștergere
    3. Şi mulţumesc pentru apreciere!:)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Popular

Un mic joc de cuvinte

Miros de îngeri aproape

Reducere la tăcere

Mitologic