Insomniacii la apel!

Insomnia gândurilor mă cuprinde lent,
Mă-nvăluie cu un cânt dulce de-al ei.
Dacă mă va vindeca de tine nu e cert,
Până atunci, am un tratament cu flori de tei.

Nu vreau să te-alung, nici să te păstrez
Îmi este dor… mă goleşte şi mă seacă
Niciun trup nu reuşesc să-l mai idolatrizez
Îţi caut umbra stinsă a pielii în toţi; nu se mai atinge de mine, pleacă…

Dar ştiu că nu eşti tu aceea
care şi-a înfipt adânc acele iubirii în sângele meu
Tu ai înţeles ideea:
“Eu te am şi doar eu te vreu!”

Am încercat să uit, să-mi înduplec somnul
Amintirile revin şi iar revin…
Îmi oblig ochii să se-nchidă, fac pe mortul
Corpul mi se scutură de spasmele emoţiilor ce nu puţin ţin

Sunt lungi ca nopţile caniculare de vară
Începe să ţi se pară
O veşnicie,
O agonie,
Un calvar imens străpuns de-acum în umeri
Vid-interior… îţi provoacă amintirile în fragmentate ruperi
Îţi induce somnul raţiunii
Dar îi mai trezeşte şi pe unii
din visarea sinucigaşă a morţii
sau contemplarea indusă a vieţii.

Visez, te visez, te chem, iar tu… nimic

Nu mai eşti a mea, din păcate… niciun pic…

Comentarii

Popular

Un mic joc de cuvinte

Miros de îngeri aproape

Reducere la tăcere

Mitologic