Cuvinte

Sorb din viaţă c-o-nsetată poftă după moarte!
Mă vreau din puritatea fricii să (mă) arăt
Şi tu poţi avea aceeaşi soartă, ai grijă!
Te-nghit cu totul, mă hrănesc din tine dacă trebuie!

Adulmec razele de soare la miezul nopţii
Luna mă aude, tu însă… nimic; cred că ai asurzit
Abia dacă se-ncumetă vreo stea plăpândă să-mi indice
O depărtare în zare, undeva aproape

Misteriosul cerc solar apune… cine ştie ce va fi mâine?! Poate vreun pătrat sau eczemă de cuvinte de artişti….

Lipesc degetul de-un nor acvatic,
Te ascult în fiinţă, îţi vorbesc în nemurire
Hălăduiesc prin deşertul apei nesfârşite
Ca să-ajung să luminez prin tine.

Mă holbez ingrat la frumuseţea unui demon gol
De undeva, din flăcări, ars pe suflet şi pe ochi
Străluceşti şi tu, mă cauţi şi mă arzi şoptit
În sfârşit, te văd mai bine!

Zgârii ţipătul unui vechi-născut
Te râcăi de pe oase, îţi arunc nemesetecată carnea
Doamne!, cum se zbate omul în agonie

Doar eu te mai pot salva de mine!

Comentarii

Popular

Un mic joc de cuvinte

Miros de îngeri aproape

Reducere la tăcere

Mitologic