Ceva necunoscut

-Fii necunoscuta mea!, i-am zis
-De ce să mă rezolvi tu?
-Pentru că pot.
Mă apropii de trupul ei cald…moale…
-Şi dacă nu vreau, ce faci?
-Găsesc cea de-a doua soluţie a ta.
-Dar n-ai găsit-o nici pe prima!
-De ce nu poţi fi simplă?
-N-aş mai avea farmec de necunoscută, dragule. Dacă aş fi fost aşa de simplă, nici nu m-ai fi găsit vreodată.
-Aşadar, recunoşti că te-am calculat o dată!
-Într-adevăr, prima dată. Însă nu eram o problem pe-atunci… exagerezi, nu crezi?
Buzele-mi o căutau printre cearceafuri mototolite de razele prime ale soarelui; îi căutau şi sărutau pielea ca pe un altar al dragostei… altarul meu
-Acum mai exagerez?
-Asta nu e o soluţie!
-E o soluţie pentru mine…
-La ce?

-La iubire.

Comentarii

Popular

Un mic joc de cuvinte

Miros de îngeri aproape

Reducere la tăcere

Mitologic