Abisul maritim a născut infiniţii morţii

Abia mă văd în oceanul eliberării
-unde toţi ipocriţii se aruncă
să se spele de păcate gri
şi să-ndeplinească o poruncă

grea de dus; … mulţi se scufundă…

Porunca e despre fericire şi amor
două idei sentimentale de bază, făr-ele mori
Fericirea se găseşte în străfunduri,
iar până la amor trebuie să te afunzi

în oceanul infinit,… printre infiniţii “fericiţi”…
Le vrei sau nu, treabă de interes strict personală;
însă tu trebuie să-noţi pentru ele
altfel nu te poţi elibera… şi devine din ce în ce mai letală

…viaţa fără ele…

Le-ai dobândit deja? Te-ai născut un fericit
şi amorezat din amor propriu şi dulce?
Perfect, eşti liber! Ce mai cauţi aici?!
Du-te, descoperă, trăieşte, fericeşte nefericiţii prea fericiţi
Dragostea te ţine ca să nu pici
printre infiniţii disperaţi care se-neacă
căutând speranţa eliberării…

…şi visul nemuririi…

Eu încă mă lupt, mă târşâi cu suflet cu tot prin
curentul de nestăvilit al oamenilor prinşi
Unii se agaţă, mă vor înecată…
E o bătălie comună, care
nu-ţi lasă timp şi loc a respira deloc

te-neci singur, înecat de alţii
te pierzi în căutare, fără a te elibera
şi mori, şi mori… de-atâtea ori
devii şi tu un infinit pierdut în oceanul menit să
îţi deschidă calea către evadare…

…către libertate, către realitatea adevărată!...

… Şi te scufunzi…încet…încet…           

Comentarii

Popular

Un mic joc de cuvinte

Miros de îngeri aproape

Reducere la tăcere

Mitologic