Cultul solar

Culeg scoici de pe cerul grafic şi lacustru;
Mă oglindesc în stele, iar Luna mi-e casă
Visez cu urechile ciulite la ziua de ieri
Şi-apoi mă rog la o lebădă,
să-mi dea încă o secundă în amor
Vreau să mă iubesc cu Soarele!
Să-l aduc la pieptul meu fără să mă simtă
Vreau să-i spun “Noapte bună!” zi de zi
Şi să-l sărut atunci când se-nfioară
Să-i scutur razele de praf timpuriu
Să-i arăt unde să lumineze exact
Călăuza Universului; am să-mi preschimb condiţia
să-i urmez şi eu calea
mi-ar plăcea să crească şi mai mare!...
Tot să lumineze cu a lui albă putere oculară!
Să-i orbească pe neştiutori
Sau să-i încălzească pe cei dornici de lumină.
L-aş îndruma să-şi aducă un frate sau o soră,
Să fie cât mai multă lumină pe Pământ
Ziua să nu înceteze,
Visătorii să tot viseze,
Iar lumina să lumineze!
Soarele e prezent, lumină pentru toţi are…
Soarele e Soarele meu personal,
Dar ţi-l pot împrumuta.
Dorinţa-l transformă în rază efemeră
Visul-l preschimbă în căldură ocultă;
Însă numai eu, iubindu-l, îi arăt calea de urmat printre stele

Şi înapoi de la ele!

Comentarii

Popular

Un mic joc de cuvinte

Miros de îngeri aproape

Reducere la tăcere

Mitologic